25-26 АПРИЛ 2024 г.
ВТОРА НАЦИОНАЛНА НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКА КОНФЕРЕНЦИЯ
ДИГИТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА ОБРАЗОВАНИЕТО – ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
25-26 APRIL 2024
SECOND NATIONAL SCIENTIFIC-PRACTICAL CONFERENCE
DIGITAL TRANSFORMATION OF EDUCATION - ISSUES AND SOLUTIONS
...

Наградени доклади

  1. Цифровизация системы образования в Казахстане: опыт, проблемы и перспективы
    Нурбекова Жанат, Нурбеков Бакыт
  2. От STEM към BEST: два стандарта, една цел
    Андрей Захариев
  3. Правна регулация на дигитална трансформация в образованието
    Мария Илиева
  4. Панацея ли е дигиталната грамотност?
    Росен К. Стоянов
  5. Формиране на интердисциплинарни връзки между устойчивостта и STEM чрез интегриране на 3D инструменти в началното училище
    Валентина Войноховска, Денис Асенов
  6. Българските учители и дигитализацията на образованието
    Янка Тоцева
  7. Възможности за приложение на блокчейн технологията в образованието
    Андриан Минчев, Ваня Стойкова
  8. Ролята на университетите за ускоряване на процесите по интегриране на STEM методите за обучение в началните и средни училища
    Георги Христов, Пламен Захариев, Георги Георгиев
  9. Лекцията като спектакъл в обучението на студентите
    Николай Йорданов
  10. Използване на иновационните образователни технологии в обучението по музика
    Петя Стефанова, Ангел Смрикаров
  11. Добри практики за контрол на обучаемите при тестово изпитване онлайн
    Явор Дечев
  12. Предизвикателствата на дистанционното обучение в условията на пандемия и промяната с положителен и отрицателен знак
    Ваня Стойкова, Галя Шивачева, Андриан Минчев
  13. Сравнителен анализ на синхронно и асинхронно обучение в реална ситуация
    Анита Тодоранова
  14. Изкуственият интелект в звукорежисурата
    Павел Стефанов
  15. Оценяване и акредитация на българското висше образование: проблеми и решения в период на дигитална трансформация
    Георги Тотков, Христина Костадинова
  16. Влияние на университетската подготовка върху уменията и нагласите на новоназначени учители за въвеждане на училищни иновации
    Надежда Калоянова
  17. Когато стотните имат значение: скалиране и калибриране на показатели в критериалната система на НАОА
    Елена Симeонова