Наградени доклади
Наградените доклади ще бъдат рецензирани и ще бъдат предложени за публикуване
в сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, което се индексира
от Web of Science. Но тези доклади трябва да бъдат написани при стриктно спазване
на изискванията на редколегията, които ще намерите на този адрес:
https://strategies.azbuki.bg/strategies/ukazaniya/za-avtorite/
Срок: 10.05.23


СПИСЪК НА НАГРАДЕНИТЕ ДОКЛАДИ
- Цифровизация системы образования в Казахстане: опыт, проблемы и перспективы
Нурбекова Жанат, Нурбеков Бакыт - От STEM към BEST: два стандарта, една цел
Андрей Захариев - Правна регулация на дигитална трансформация в образованието
Мария Илиева - Панацея ли е дигиталната грамотност?
Росен К. Стоянов - Формиране на интердисциплинарни връзки между устойчивостта и STEM чрез интегриране на 3D инструменти в началното училище
Валентина Войноховска, Денис Асенов - Българските учители и дигитализацията на образованието
Янка Тоцева - Възможности за приложение на блокчейн технологията в образованието
Андриан Минчев, Ваня Стойкова - Ролята на университетите за ускоряване на процесите по интегриране на STEM методите за обучение в началните и средни училища
Георги Христов, Пламен Захариев, Георги Георгиев - Лекцията като спектакъл в обучението на студентите
Николай Йорданов - Използване на иновационните образователни технологии в обучението по музика
Петя Стефанова, Ангел Смрикаров - Добри практики за контрол на обучаемите при тестово изпитване онлайн
Явор Дечев - Предизвикателствата на дистанционното обучение в условията на пандемия и промяната с положителен и отрицателен знак
Ваня Стойкова, Галя Шивачева, Андриан Минчев - Сравнителен анализ на синхронно и асинхронно обучение в реална ситуация
Анита Тодоранова - Изкуственият интелект в звукорежисурата
Павел Стефанов - Оценяване и акредитация на българското висше образование: проблеми и решения в период на дигитална трансформация
Георги Тотков, Христина Костадинова - Влияние на университетската подготовка върху уменията и нагласите на новоназначени учители за въвеждане на училищни иновации
Надежда Калоянова - Когато стотните имат значение: скалиране и калибриране на показатели в критериалната система на НАОА
Елена Симeонова